انتخاب واحد
 
درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید امید وارم تونسته باشم نظرتون رو جلب کنم از کسانی که نظر میدن هم ممنونم راستی اینجا کپی کردن آزاده راحت باشید
آخرین مطالب
پيوندها
نويسندگان
دهکده ی نامه های عاشقانه
آنقدر به مردم این زمانه بی اعتمادم که میترسم هرگاه از شادی به هوا بپرم زمین را از زیر پاییم بکشند…...




 خــــــــــــــدایا

انتخاب واحد دنیا را كه خودت برایمان انجام دادی!

كاش لااقل سیستم حذف و اضافه ای نازل میكردی.

خیلی از واحد ها را باید حذفــــــــــــ كنم.



براي نمايش بزرگترين اندازه كليك كنيد

 



نظرات شما عزیزان:

میلاد
ساعت0:11---8 آذر 1392
سلام وبلاگت فوق العادست عالیه
اسم آهنگ پروفایلت چیه؟؟؟


مرتضی وسمیرا
ساعت15:47---12 فروردين 1392
سلام به دوست مصطفی جان خوبم وبلاگت خیلی بی نظیره.دوست داشتم به وب عاشقی صادقانه ماهم یه سری بزن خوشحالمیشیم.اگه مایل به تبادل به لینک بودی بگو
من هروزآپ میشم
یاهوآی دی من اینه اگه دوست داشتی آدم کن:
من دوست دارم باهات دوست بشم داداmozoni_alireza


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: